Blog > Komentarze do wpisu
#85: Zmiana na pozycji "Commander in Chief" totalizmu
 

Motto: "Kazde przywitanie jest poczatkiem pozegnania, kazde pozegnanie jest wstepem do nastepnego przywitania."

Tak oto osiagnelismy daty 8/9 wrzesnia 2006 roku. Zgodnie z tym co na stronie "wszewilki_2006_raport.htm" wyjasni3em w ramach usprawnien totalizmu zainspirowanych zlotem "Wszewilki 2006", kadencja Mariusza, czyli dotychczasowego "Commander in Chief" totalizmu, konczy sie o polnocy w dniu 8 wrzesnia 2006. Od godziny zas 0:00 nastepnego dnia, swoja roczna kadencje ma objac nowy General numer 1 totalizmu. Ten nowy General numer 1 bedzie dowodzil totalizmem przez jeden rok, az do polnocy dnia 8 wrzesnia 2007 roku. W owym czasie doswiadczenie Mariusza ciagle bedzie pomocne dla totalizmu, bowiem Mariusz bedzie pelnil funkcje Generala numer 2 totalizmu, zas Adam wypelnial bedzie funkcje Generala numer 3 totalizmu.

W zwiazku z owa zmiana glownodowodzacego totalizmu, niniejszym chcialbym goraco podziekowac Mariuszowi za roczna sluzbe jako "Commander in Chief" totalizmu, oraz za wklad jakie w owym czasie dolozyl do uformowania struktury organizacyjnej oraz dzialnosci dla owej filozofii. Jak wszyscy jestesmy swiadomi Mariusz wlozyl znaczacy wklad podczas swojej kadencji. Faktycznie to byl on pierwszym generalem totalizmu ktory dokonal faktycznych dzialan, oraz ktory zapoczatkowal okreslone tradycje. Przykladowo, to wlasnie Mariusz zainicjowal tradycje Zlotow we Wszewilkach. W ten sposob stworzyl totalizmowi miejsce i tradycje dla corocznych zgromadzen totaliztow, a takze wskazal cel tych zgromadzen. Dzieki Mariuszowi, totalizci maja teraz swoje Wszewilki - podobnie jak aktorzy maja swoje Hollywood, Polacy maja swoje Chicago, Katolicy maja swoj Rzym, muzulmanie maja swoja Mekke, wspinacze maja swoj Mt. Everest, poszukiwacze zlota maja swoje Eldorado, itd., itp. Tyle tylko, ze cele Zlotow totalizmu we Wszewilkach sa zupelnie odmienne, a faktycznie to dokladnie odwrotne, niz cele scigane poprzez tamte inne grupy ludzi. Mianowicie, tamci inni ludzie wybieraja sie do swoich miejsc tylko po to aby w ten sposob uczynic cos dla siebie samych. Natomiast totalizci wybieraja sie do Wszewilek aby uczynic cos dla innych ludzi, dla calej ludzkosci, a nawet dla owych UFOnautow ktorzy tak ich wyniszczaja  - przykladowo totalizci przybywaja do Wszewilek aby dac wyraz swojego poparcia dla podstawowych idei totalizmu, a wiec dla moralnosci, szczescia, samospelnienia, pokoju, konstruktywnej budowy i rozwoju, itp. Przybycie do Wszewilek jest takze wyrazem poparcia dla walki totalizmu z niemoralna i niszczycielska moca jaka od tysiecy juz lat zamecza ludzkosc, a jaka dzis nazywamy UFOnautami, podczas gdy kiedys nazywano Szatanem, diablami, itp. (To wlasnie zezwierzeceni reprezentanci tej mrocznej mocy sabotazuja nieustannie swoimi zlozeczeniami komantarze pod niniejszym blogiem totalizmu, uzywajac swojej inteligencji w dokladnie tych samych celach w jakich zwierzeta uzywaja swoich klow i pazurow - tj. do rozszarpywania, zameczania, zadawania bolu, itp.) Ponadto, Zloty we Wszewilkach sa takze okazja aby na wlasne oczy poogladac sobie jak UFOnauci cichcem eliminuja wiedze historyczna o naszej przeszlosci. Mariusz wprowadzil takze do uzycia broszke z logo totalizmu. Ja musze sie przyznac, ze od czasu kiedy Mariusz przyslal mi owo logo, ja praktycznie nie opuszczam domu bez jego zalozenia na szyje. Owo logo jest bowiem najpotezniejszym pozytywnym amuletem jaki tylko znam. Faktycznie to ja wierze ze wlasnie owemu logo zawdzieczamy ostatnie sukcesy totalizmu jakie wszyscy zapewne juz odnotowalismy ze zaczely sie pojawiac od czasu kiedy logo to zaczalem nosic na krotko przed zlotem we Wszewilkach (do sukcesow tych naleza m.in. odniesienie przez totalizm moralnego zwyciestwa podczas Zlotu "Wszewilki-2006", porozpoznawanie UFOnautow wpisujacych sie pod niniejszym blogiem totalizmu, odkrycie ze radio krysztalkowe zawieralo ogniwo telekinetyczne wbudowane w swoje obwody, itd., itp.). Mam nadzieje ze takie wlasnie logo w formie wisiorka na szyje bedzie rowniez oferowane jako "trophy" podczas Zlotu "Wszewilki-2007" - wszakze Mariusz ma juz opanowany jego projekt i technologie wykonania. Do zaslug Mariusza nalezy tez wdrozenie stron internetowych ze zdjeciami ze Zlotu "Wszewilki-2006". Mariusz stworzyl takze baze doswiadczen w organizowaniu zlotow we Wszewilkach na jakich mozna bedzie teraz dalej budowac. Serdecznie dziekujemy mu za to wszystko.

W wyniku obecnej zmiany, totalizm ciagle bedzie mogl korzystac z doswiadczenia i dorobku Mariusza. Wszakze teraz Mariusz staje sie Generalem nr 2, Adam zas Generalem nr 3. Ponadto, za 3 lata, owa rotacja w sztabie glownym totalizmu pozwoli Mariuszkowi ponownie kandydowac do funkcji "Commander in Chief" totalizmu.

Od dnia 9 wrzesnia 2006 pownna sie rozpoczac kadencja nowego generala. Zdaje sobie sprawe ze istnieje wielu wyrozniajacych sie kandydatow ktorzy zasluguja na stanowisko glownodowodzacego. Aby wybrac nastepce Mariusza na owo odpowiedzialne stanowisko, ja przymierzalem wszystkich totaliztow ktorzy aktywnie akcentuja swoja obecnosc w komentarzach pod wpisami do niniejszego bloga totalizmu. Staralem sie bowiem ustalic ktorego z owych aktywnie udzielajacych sie totaliztow cechuje najwiecej z atrybutow "idealnego totalizty" jakie wyszczegolnione zostaly w punkcie #11.3 strony internetowej "wszewilki_2006_raport.htm". Owe atrybuty sa wszakze kryteriami ktore jednoczesnie wskazuja kto najbardziej nadawal sie bedzie na pelnienie zaszczytnej funkcji nastepnego Commander in Chief totalizmu. Zgodnie z moimi ustaleniami (ktore kazdy czytajacy tego bloga moze osobiscie zweryfikowac) najwiecej tych atrybutow wypelnia obecnie wpisujacy swoje komentarze pod pseudonimem "Sam22". Dlatego niniejszym mam ogromna przyjemnosc mianowac osobe o pseudonimie "Sam22" do sprawowania zaszczytnej, a jednoczesnie dosyc niebezpiecznej, funkcji Commander in Chief totalizmu na roczna kadencje od dnia 9 wrzesnia 2006 roku, do 8 wrzesnia 2007 roku. Owo moje mianowanie narazie jest warunkowe - ciagle bowiem wymaga osobistego zaakceptowania przez samego mianowanego. Jesli mianowany na stanowisko Commander in Chief totalizmu zaakceptuje przyjecie tej funkcji, wowczas prosilbym aby oglosil to w komentarzach do niniejszego bloga. Jesli zas zdecyduje sie funkcji ten nie akceptowac, wowczas prosilbym o poinformowanie mnie o tej decyzji na moj prywatny email totalizm@gmail.com . W przypadku zaakceptowania tej funkcji prosilbym tez o wyrobienie dla siebie, oraz podanie na tym blogu, jakiegos anonimowego adresu internetowego poprzez ktory zwolennicy totalizmu beda mogli sie teraz komunikowac ze swoim glownodowodzacym.

Wszyscy wiemy ze w tym roku wybrana do sprawowania owej honorowej funkcji moze byc tylko jedna osoba. Decydujac, ze osoba ta bedzie "Sam22" jednoczesnie zamykam mozliwosc aby byl nia ktokolwiek inny. Niemniej zdaje sobie sprawe ze totalizm posiada wielu oddanych swojej sprawie, ktorzy na rozne sposoby tez zasluguja na sprawowanioe tej zaszczytnej funkcji. Dlatego niniejszym zachecam, aby pozostali totalizci nadal aktywnie kontynuowali swoja dobra robote. Wszakze kazdego roku bedzie kolejna zmiana na pozycji glownodowodzacego. Jest wiec spora szansa, ze ktoregos z nadchodzacych lat rowniez i ich zaslugi zostana w ten sposob uhonorowane.

Aczkolwiek ja nieustannie bede zagladal przez ramie kazdemu Commander in Chief, aby sprawdzic czy jego decyzje i dzialania nie leza w sprzecznosci z ideami totalizmu oraz z dlugoterminowymi celami tej filozofii, jednak faktyczne moje interwencje beda rzadko mialy miejsce (podobnie jak rownie rzadko interweniowalem podczas kadencji Mariusza). Tylko bowiem kiedy naprawde jakas decyzja lub dzialanie stanie sie niebezpieczna lub niezgodna z totalizmem ja bede sie staral ja skorygowac. W ogromnej zas wiekszosci decyzji i dzialan, nowy Commander in Chief ma zupelnie wolna reke co postanowi i co uczyni. Wszakze jest glownodowodzacym - jego zadaniem jest wiec podejmowanie decyzji i powodowanie aby zostaly one wdrozone w zycie. Takze wiekszosc jego obowiazkow i celow dzialania on sam sobie wybierze. Wszyscy liczymy ze jego kadencja okaze sie wysoce owocna i korzystna dla totalizmu. Ja bede sie modlil aby wszechswiatowy intelekt natchnal go wlasciwymi ideami oraz dopomagal mu we wdrazaniu tych idei w zycie.

Istnieje jeden obowiazek jaki nowy Commander in Chief przejmuje po Mariuszu. Jest to tradycyjne juz organizowanie Zlotu "Wszewilki-2007". Miejmy nadzieje ze nowy glownodowodzacy ponownie potrafi spowodowac ze kolejny Zlot we Wszewilkach rowniez zakonczy sie moralnym zwyciestwem totaliztow, zas moralna porazka UFOnautow. Przypominam takze, ze wlasnie z powodu wymogow nakladanych na moralne zwyciestwo, przed rokiem 2010 totalizm nie bedzie podejmowal zadnej proby zorganizowania Zlotu, lub jakiejkolwiek innej oficjalnej imprezy totalizmu, w miejscu innym niz Wszewilki, ani w czasie innym niz to z gory zaplanowane. To oznacza, ze jednym z juz odziedziczonych ograniczen nowego komendanta jest, ze podczas obecnej swej kadencji nie bedzie on nawet probowal zorganizowac jakiegos oficjalnego spotkania w miejscu innym niz Wszewilki, lub w czasie innym niz to juz zostalo zaplanowane. Wszyscy zyczymy "Sam22" powodzenia i czekamy na potwierdzenie zaakceptowania tej zaszczytnej funkcji.

Zgodnie z tradycja, jak zwykle podaje pomocnicze pytania ktore definiuja tematyke dyskusji pod tym wpisem:
Pytanie C1: Czy chcialbys przekazac jakas wiadomosc ODCHODZACEMU "Commander in Chief" (np. podziekowanie, pozdrowienie, przypomnienie jakiejs zaslugi, itp.). Jesli tak, to co ona stwierdza.
Pytanie C2: Czy chcialbys przekazac jakas wiadomosc w sprawie NOWEGO "Commander in Chief" (np. gratulacje, zyczenia, sugestie, prosby, przemowienie lub wiadomosc od nowego glownodowodzacego, itp.). Jesli tak, to co wiadomosc ta stwierdza.
Pytanie C3: Czy masz jakies informacje warte podzielenia sie z innymi na temat radia krysztalkowego. Jesli tak to co one stwierdzaja.
Pytanie C4: Czy masz jakies informacje warte podzielenia sie z innymi na temat ogniwa telekinetycznego. Jesli tak to co one stwierdzaja.

Przypominam takze ze wszyscy ci ktorzy posiadaja moralne prawo do komentowania wpisow do niniejszego bloga, faktycznie sa zolnierzami totalizmu. (Jedynymi innymi ktorzy nachalnie takze wpisuja sie w komentarzach do niniejszego bloga, to UFOnauci. Jednak wpisy UFOnautow chronicznie nie wypelniaja wymogow A, B i C ponizej, jako wiec takie z reguly sa deletowane - chyba ze z ich tresci nie wynika jednoznacznie ze sa one napisane przez wrogich totalizmowi UFOnautow.) Jako zas zolnierzy obowiazuje nas przestrzeganie dyscypliny. Aby wdrazac ta dyscypline przypomne, ze dyskusja pod tym wpisem musi byc ograniczana wylacznie do tematyki "Commander in Chief" totalizmu, radia krysztalkowego, ogniwa telekinetycznego, a takze dowolnych tematow objetych pytaniami lub zadaniami z poprzedniego wpisu na temat "radia krysztalkowego" oraz "ogniwa telekinetycznego". Dlatego tym razem rowniez deletowal bede wszystkie komentarze pod niniejszym wpisem ktore w sposob jednoznaczny dokumentuja iz pochodza od wrogich totalizmowi UFOnautow, poniewaz:
A. Usiluja zerodowac totaliztyczna dyscypline poprzez zaniechanie przytoczenia na koncu tresci totaliztycznego pozdrowienia (pozytywnego zyczenie) "Niech totalizm zapanuje" (np. albo przez zaniedbanie jego podania na koncu kazdego dorebnego wpisu, albo jego wypaczenie poprzez podanie go w jakimkolwiek innym brzmieniu, np. "Niech totalizm zwyciezy" - odnotuj jednak, ze nie bede deletowal wpisow z moralnie poprawnym poszerzeniem tego pozdrowienia, ktore jednak utrzymuja jego brzmienie - w rodzaju "Niech totalizm zapanuje jak najszybciej"), albo
B. Wypowiadaja sie na jakikolwiek inny temat niz "Commander in Chief", albo "radia krysztalkowe" czy "ogniwa telekinetyczne" (np. zawieraja propagande UFOnautow, atak na totalizm, slowna pornografie, insynuacje, drwiny, prowokacje, komunikaty, czy jakiekolwiek inne informacje niezwiazane z zadana tutaj do dyskusji tematyka radia krysztalkowe i ogniwa telekinetycznego), albo tez
C. Nie podaja na poczatku wypowiedzi numeru pytania zadanego powyzej (C1 do C4), lub numeru "zadania" (R1 do R7) z listy podanej w poprzednim wpisie #84, do ktorego to pytania lub zadania przytaczaja oni swoja wypowiedz, wiadomosc, komentarz, lub ustalenia.

Niech totalizm zapanuje,
Dr inz. Jan Pajak

P.S. Dla uzytku tych czytelnikow ktorzy interesuja sie ogniwem telekinetycznym, podaje ze na niektore serwery z witrynami totalizmu zaladowana juz zostala nowa aktualizacja strony "fe_cell_pl.htm". Jest ona datowana 7 wrzesnia 2006 roku. Aktualizacja owa zawiera juz m.in. schemat polaczen poszczegolnych podzespolow w oryginalnej wersji radia krysztalkowego, wytyczne (krok po kroku) jak zbudowac samemu takie radio krysztalkowe, oraz wytyczne jak owo radio krysztalkowe przeksztalcic potem w ogniwo telekinetyczne. Owa najnowsza aktualizacja strony o ogniwach telekinetycznych, noszaca fizyczna nazwe "fe_cell_pl.htm", dostepna jest juz m.in. pod nastepujacymi adresami internetowymi (z powodu ogromnie intensywnych ostatnio sabotazy UFOnautow skierowanych na ta szczegolna strone, dla pewnosci wystawilem ja takze na kilku dalszych adresach, jakich ponizej juz nie podaje):
http://energia.sl.pl/fe_cell_pl.htm
http://jan-pajak.com/fe_cell_pl.htm
http://members.fortunecity.com/timevehicle/fe_cell_pl.htm
http://milicz.fateback.com/fe_cell_pl.htm
http://totalizm.nazwa.pl/fe_cell_pl.htm
http://ufonauci.w.interia.pl/fe_cell_pl.htm
http://www.anzwers.org/free/wroclaw/fe_cell_pl.htm
http://www.nrg.to/newzealand/fe_cell_pl.htm

czwartek, 07 września 2006, totalizm

 

czwartek, 07 września 2006, prototal
Komentarze
2006/09/07 18:11:39

arachnofil
2006/09/07 04:31:14
Gościu mnie rozpierdala...Generał!Ręce mi opadają...Commander...No nie.Nie wyrabiam.
-
11111
2006/09/07 06:53:01

Pytanie C2: Gratuluję Samowi awansu i życzę mu wielu sukcesów na tym trudnym i odpowiedzalnym, ale jakże satysfakconującym stanowisku. Myślę także, że to bardzo dobra kandydatura i słuszny wybór.
_
-
11111
2006/09/07 06:55:10

Z tych całych emocji aż zapomniałem dodać:

Niech totalizm zapanuje!
_
-
Karakal2
2006/09/07 08:56:29
Według mojej wiedzy tzw. "UFOnauci" są tak naprawdę b. starożytną rasą gado-humanoidów znanych w przeróżnych podaniach, przekazach ustnych i pisanych (np.tabliczki sumeryjskie) legendach i baśniach (np.smok wawelski ktory wcale nie jest wawelski ale świętokrzyski ...) i nazywają się Drakonidami, Drakonami czy Reptylami.
W Chinach są i były czczona. Są dobrzy Drakusi i źli. Ci źli (któych nazywacie UFOnautami) mają bazy podziemne a nawet podoceaniczne na całym świecie i na innych planetach. Nie są życzliwe i działają na ludzi z pozycji najnizeszej strefy czwartego wymiaru. Dlatego ostatnio na niektorych stronach i czasopismach mowi sie i pisze o tym ze Ziemia przechodzi własnie na 4 wymiar. Bedzie to wymiar gdzie mają rządzic Reptyle (Drakonidzi itp.).
Pozdrawiam.

-
-
2006/09/07 18:12:32
-
parwardigar
2006/09/07 10:46:09
Pytanie C1: spieprzaj dziadu
Pytanie C2: spieprzaj dziadu
Pytanie C3: spieprzaj dziadu
Pytanie C4: spieprzaj dziadu

Niech Totalizm Zapanuje
-
parwardigar
2006/09/07 10:47:07
doktorku, mój powyższy wpis spełnia wszystkie twoje wymagania dot. zasad wpisywania komentarzy do bloga więc nie masz prawa go usuwać ;)
-
uforem
2006/09/07 12:21:31
Tak się pan natrudził w rysowaniu swoich rysuneczków , które pan przedłożył chcąc zrobić PROFESURĘ (rysunki magnokraftów) i co : i gówno prawda . Wszystko to kit , rysować każdy umie znający rysunek techniczny , a pana teorie na temat komory oscylacyjnej będącej napędęm UFO są wyssane z palca , co podważyli pana koledzy nie uznając pana wniosku o tytuł profesora . Coś takiego po prostu nie istnieje , bo napędem są reaktory atomowe . Zamiast się wycofać , pan nadal upiera się przy swoim . Jak to nazwać ? Czy pan ma taką pewność , skoro nie był pan w spodku UFO , a ci co byli np. BILLY MEIER przeczą temu co pan opisuje . Nazwę pana po prostu NIEUKIEM , choć tych uczonych do których chce pan się zaliczać posługując się tytułem dr. inż. mam w dupie . Spieprzaj więc dziadu ze swoimi kolegami uczonymi , którzy pana olewają.
-
Zigrin2
2006/09/07 13:27:38
(C2): Sam22 - gratuluję zasłużonego wyróżnienia. Życzę zadowolenia z powieżonej funkcji i przede wszystkim: wykrystalizowania wreszcie prawdziwego Totalizmu !

Niech Totalizm zapanuje !
-
totalizator2006
2006/09/07 14:55:45

Pytanie C2: Czy chcialbys przekazac jakas wiadomosc w sprawie NOWEGO "Commander in Chief" (np. gratulacje, zyczenia, sugestie, prosby, przemowienie lub wiadomosc od nowego glownodowodzacego, itp.). Jesli tak, to co wiadomosc ta stwierdza.

w nawiązaniu do:
„kadencja Mariusza, czyli dotychczasowego "Commander in Chief" totalizmu, konczy sie o polnocy w dniu 8 wrzesnia 2006. Od godziny zas 0:00 nastepnego dnia, swoja roczna kadencje ma objac nowy General numer 1 totalizmu.”

powstaje niejednoznaczność, co w przyszłości może być elementem konfuzji, którą mogą wykorzystać UFOnauci, będący mistrzami w manipulowaniu upływem czasu.

Ponieważ Totalizm ustalił, że Ziemia jest okrągła (a bieguny są dwa, o polarności przeciwnej, niż to twierdzi ortodoksyjna nauka), wynika z tego potrzeba uściślenia punktu czasowego.
Proponuję, aby jako referencyjny, przyjąć południk przebiegający przez Wszewilki.

Niech Totalizm zapanuje.


-
-
2006/09/07 18:15:10
-
totalizator2006
2006/09/07 15:55:13

Pytanie C2: Czy chcialbys przekazac jakas wiadomosc w sprawie NOWEGO "Commander in Chief" (np. gratulacje, zyczenia, sugestie, prosby, przemowienie lub wiadomosc od nowego glownodowodzacego, itp.). Jesli tak, to co wiadomosc ta stwierdza.

Uważam, że wszelkie gratulacje, życzenia, sugestie, prośby i przemówienia są przedwczesne, do chwili oficjalnego potwierdzenia przez samego sam22, że zaproponowaną mu godność zechce piastować.

Niech Totalizm zapanuje.
-
Australian_Fly
2006/09/07 16:52:44

Pytanie C2: Czy chcialbys przekazac jakas wiadomosc w sprawie NOWEGO "Commander in Chief"

Nie jestem pewien, czy dotarł na Pańskie skrzynki mój e-mail, w którym przekazałem Panu poufne informacje nt. stylu i treści wpisów osób wypowiadających się na tym blogu. Analizie poddałem także wpisy osoby piszącej po pseudonimem „sam22”, a wypływające wnioski uważam jako niezwykle zastanawiające.

Proszę o jak najszybsze potwierdzenie otrzymania wspomnianego e-maila na adres australian_fly@gazeta.pl, oraz ustosunkowanie się do moich analiz.

Niech Totalizm zapanuje.

P.S.
Do 11111,
Wstrzymaj się z przekazaniem kluczy od kwatery głównej Totalizmu, oraz kodów dostępu, do czasu wyjaśnienia wszystkich okoliczności.
-
Har_Magedon
2006/09/07 17:45:52

W poprzednim wpisie (#84) ocalało SZEŚĆ komentarzy,
a było ponad SZEŚĆDZIESIĄT SZEŚĆ:
patrz:
BartTP, #84, 2006/09/05 17:46:18

prototal.blox.pl/2006/09/84-Oto-proptotyp-ogniwa-telekinetycznego-czas.html#ListaKomentarzy

P.S.
prototal.blox.pl/2006/08/Pod-latarnia-najciemniej.html
harmagedon.blox.pl/html

-
2006/09/10 08:51:04
-
youefou
2006/09/07 18:32:28

Pytanie D1: kogo (podaj pseudonim) proponowalbys jako kandydata na "Commander-in-chief totalizmu" na nastepny rok akademicki 2006/2007? Swoja kandydature wskazane byloby dodatkowo podeprzec jakims uzasadnieniem w rodzaju "dlaczego ten ktos a nie ktos zupelnie inny".

podane we wpisie:

totalizm.blox.pl/2006/08/80-Dobra-robota-dalej-tak-trzymac.html#ListaKomentarzy

Czy KTOŚ proponował „sam22”?
Czy były jakiekolwiek propozycje???



-
arachnofil
2006/09/07 19:06:06
Może to cośkolwiek, kurwa, nie na temat ale przypominam swój wpis dotyczący cwel-maszyny w wykonaniu "dochtura" pajęczaka:

Chujowo żeś Doktor trafił...Tak się składa że jestem elektronikiem z zawodu i akurat dość dobrze wiem jak takie radio działa ponieważ sam je kiedyś zbudowałem i używałem.Powiem ci krótko: Masz poważne braki w wykształceniu.Nie dziwota że wyjebali cię z roboty, skoro pierdolisz takie kocopały.
Wytłumaczę ci to jak debilowi:Do anteny (kawał drutu plus kondensator - razem tworzą układ rezonansowy) dochodzi zmodulowany amplitudowo sygnał radiowy.Ten tajemny kryształek to dioda detekcyjna( Tak, tak debilu!!!Zwykła dioda!Taka sama dioda o innej budowie wewnętrznej może "prostować" napięcie !!!).Wyodrębnia ona "obwódkę" sygnału czyli w tym przypadku dźwięk.Dalej sygnał wędruje do słuchawki o dużej impedancji ( z drugiej strony uziemionej)i coś tam słychać.Kiepsko i kilka stacji na raz ale słychać.Żadne zasilanie nie jest potrzebne bo cały układ zasila antena i sygnał radiowy który się w niej pojawia.Dlatego potrzebna jest słuchawka o dużej oporności aby taki słaby sygnał zamienić w dźwięk nie powodując dużego spadku napięcia.Jeśli, głupku, zdemontujesz z układu antenę to zniknie zasilanie i całość przestanie działać.Paniatno ciemna maso? Chuja tam paniatno...Przecież ty wiesz lepiej.Idź lepiej do kamieniołomów bo tam robota na ciebie czeka.I ciesz sie że twoja kobita po polsku nie rozumie to nie orientuje się co ty za bzdury pierdolisz.Inaczej dawno z domu by cię wyjebała...

Przypominam go, bo osoby nie obeznane z podstawami elektroniki mogą wziąść za dobrą monetę paranoiczne wypierdy Jańcia-Pojebusa-Maximusa...
-
-
2006/09/10 08:52:10
-
xProgenitorx
2006/09/07 19:41:38
Gratuluję Sam awansu! A ja nie moge się doczekać kiedy dostane od Mariusza przesyłke :)
-
xProgenitorx
2006/09/07 19:43:09
Z tych emocji zapomniałem dodać.

Niech Totalizm zapanuje
-
parwardigar
2006/09/07 22:49:51
słuchajcie majordomusy maksimussy i inni "in chief", zaczniecie się dotykać pisiorkami "z tych emocji"?
-
uniwersum2006
2006/09/08 10:58:48
Do chwili obecnej na 17 wpisów aż 11 to obraźliwe ataki.Jakby doktor rozdrażnił gniazdo os.Atakują bez opamiętania.Im bliżej Nowej Ery tym ataki intensywniejsze w swej agresywności i zakamuflowanym szyderstwie.
W końcu wielonikowiec i twórca przełomowej teorii pozorowanego kretyństwa przypomniał nam o swoim istnieniu i to od razu w kilku odsłonach jednocześnie.
Cóż za żałosny infantylizm.
-
jan_pajak
2006/09/08 12:24:22
Nowy generał nie wypowiada się , być może słuszne są słowa w wysłanych do mnie mailach przez osobnika posługującego się pseudonimem uniwersum2006 . W takim wypadku to właśnie on stanie się generałem "Commander in Chief" totalizmu i na niego spadnie obowiązek organizowania Zlotu "Wszewilki-2007" . Proszę więc o ustosunkowanie się do mojego wyboru samego wpisujacęgo swoje komentarze pod pseudonimem "Sam22".
-
-
2006/09/10 08:52:58
-
sam2sam
2006/09/08 14:20:30

Pytanie C2: Czy chcialbys przekazac jakas wiadomosc w sprawie NOWEGO "Commander in Chief" (np. gratulacje, zyczenia, sugestie, prosby, przemowienie lub wiadomosc od nowego glownodowodzacego, itp.). Jesli tak, to co wiadomosc ta stwierdza.

Do Sam22,
Gratulując Ci (nie bez pewnej zazdrości), objęcia jakże zaszczytnej godności, pozwolę sobie wyrazić związane z Tobą nadzieje, że za Twojej kadencji Totalizm się nie zachwieje i w jego szeregach nie dojdzie do dekadencji. Nie mam najmniejszych wątpliwości, że uda Ci się przełamać wszelakie trudności, a nasze marzenia, plany i oczekiwania, będziesz realizował bez wahania. Totalizm potrzebuje świeżych koncepcji i wytyczenia nowych szlaków, choć, jak to mówią: „nie od razu zbudowano Kraków”.
Przed nami rok morderczej walki oraz ciężkiej pracy, a czego sami nie wywalczymy, tego nikt nam nie poda na tacy. UFOnauci nam tu nie pomogą, i być może wszystkiego uzyskać się nie da, niestety, dlatego musimy podążać jasno określoną drogą, oraz realizować główne priorytety.
Zgodnie z wytycznymi naszego pasterza, Wszechwilki są naszą główną ostoją, to we Wszechwilki wciąż wróg uderza, i zwłaszcza Wszechwilków ufole się boją. Dewastacja tej świętej ziemi, to ufoli sprawka, dlatego musimy bronić każdego jej skrawka. A dla podtrzymania przyjętego już zwyczaju, zorganizujmy tam majówkę, jak co roku, w maju. Nie wątpię, że w tym względzie dotrzymasz Mariuszowi kroku, a przyszłoroczny Zlot będzie równie udany, jak w tym roku. Wierzę w Twój hart ducha i męstwo, a Twoje doświadczenie sprawi, że odniesiemy moralne zwycięstwo, co tym samym ufoli zwycięstwa pozbawi. Miejmy też nadzieję, że UFOnauci na blogu dołożą wysiłku oraz samodyscypliny, a ich wpisy nie będą przedmiotem szyderstwa i kpiny. Niewątpliwie, warto także udoskonalić wzór Logo do perfekcji, i chociaż Mariusz ma już opanowany jego projekt i technologie, to nie powinno ono budzić niczyich obiekcji, oraz nie powinno być też drogie.

Kończąc, przyjmij najlepsze życzenia, aby to przywództwo było dla Ciebie źródłem satysfakcji i zadowolenia. Niech będzie to rok wielu Twoich inwencji, nie zmuszających doktora do interwencji. A w chwilach trudnych zaufaj nam, i zawsze pamiętaj – nie jesteś sam!!!

Niech Totalizm zapanuje.


-
-
2006/09/10 08:54:01
-
parwardigar
2006/09/08 15:21:37
Dzień dobry Panie doktorze Pająku!!

Odnotuj sens tego powitania w zestawieniu z mottem do aktualnie komentowanego wpisu ;)

mam nadzieję że doktorek motta będzie się trzymał...
-
Australian_Fly
2006/09/08 16:23:40
do uniwersum2006,
Insynuujesz!
Po raz kolejny!!!

Wiele wskazuje, że jestem wtórnym odkrywcą pozorowanego skretynienia.
Wygląda na to, że znasz doskonale teorię pozorowanego skretynienia, co nadal potwierdzasz.
Gdybyś był normalnym człowiekiem, nie mówiąc o wyznawaniu Totalizmu...
Eee, ...szkoda gadać.

Niech Totalizm zapanuje.


-
2in1eye
2006/09/08 19:04:19
Jezeli padnie mi drugi dysk twardy to pójde do kawiarenki i opisze z szczegółami i efektami ubocznymi oficjalną wizytę jednego ufonauty w moim mieszkaniu.
Niech iskra Totalizmu wyskoczy z polski!!!!
-
Niech_Totalizm_zapanuje
2006/09/08 20:07:39

Zaistniały szczegolne okolicznosci, wynikajace z ufolskiej zlosliwosci.
Z informacji, jakie mam, sam pozostał w domu sam.
Ufonauci od internetowej sieci go odcieli, a na dodatek drzwi mu zamkneli.
Wobec takiego, wyjatkowo podlego okolicznoci splotu, poszerzam zakres pytan:
(C5): czy jest ktos chetny do onanizowania we Wszewilkach podczas Zlotu.


-
uniwersum2006
2006/09/08 20:59:12
Australian,Totalizator,sam2sam itd itp

Mógłbyś być nawet zabawny gdyby tu nie chodziło o autentyczną pasję doktora i wiarę w to co robi.Machnąłbym wtedy na Ciebie ręką.
Lecz Ty jesteś gorszy od tych wszystkich bluzgających na tym blogu.
Oni przynajmniej jawnie pokazują po której są stronie.Ty jak oślizgły wąż udajesz poparcie,zwodzisz,podpuszczasz,nękasz z uporem godnym lepszej sprawy,a swą wysublimowaną ironią tak naprawdę okazujesz pogardę i wyższość swej istoty nad wszystkimi mającymi inną wizję świata i poglądy na otaczającą rzeczywistość.
Zastanawia mnie to,czy posiadasz jakiekolwiek wyższe uczucia,jak choćby współczucie.Z pewnością nie jesteś szczęśliwy,bo w przeciwnym wypadku nie wyżywałbyś się na kimkolwiek.To nawet mogłoby być zrozumiałe,taka małostkowa zemsta.Skoro Ty nie możesz być szczęśliwy,to inni też nie.Sam nie wiem czy współczuć ci,czy życzyć szybkiego końca tych cierpień.
Niektórzy rodzą się niewolnikami i pozostają nimi do końca życia z własnej woli.Jesteś dobrym nabytkiem dla Obcych (niestety)
Mam nadzieję,że doktor wybaczy mi,że nie na temat,ale doprawdy,czasami trudno zachować milczenie.
-
-
2006/09/10 08:54:58
-
uforem
2006/09/08 21:11:58
Doktor PAJAK w swoim wpisie nr. 80 napisał:
Z owych UFOnautow bardzo interesujaca osobistoscia jest "uforem". Wszystkie znaki zdaja sie bowiem sugerowac ze pod owym pseudonimem kryje sie UFOnauta ktory w Polsce jest wszystkim doskonale znany jako jeden z aktywniejszych "UFOlogow". Wierze ze ja znam go nawet osobiscie i poznaje jego styl pisania. Jesli tak - wowczas musze przyznac, ze ci jego koledzy kosmiczni ktorzy wykonali mu operacje plastyczna i przygotowali go do misji na Ziemi, wykonali na nim doskonala robote. Jego wyglad jest bowiem daleki od wygladu typowego UFOnauty. Gdybym zas tutaj sie nie mylil i ow "prominentny UFOlog" faktycznie bylby UFOnauta "uforem", wowczas przestaloby mnie dziwic dlaczego UFOlogia przez wszystkie te lata dreptala w tym samym miejscu, zas najwazniejszym jej osiagnieciem bylo ze coraz bardziej konfundowala ona ludzi i zniechecala ich do UFO.

Ma pan rację : UFOLOGIA drepce w miejscu za sprawą takich UFOlogów:

Robert Bernatowicz-Fundacja NAUTILUS
Janusz Zagórski -RaportX
Robert Leśniakiewicz -CBUFOiZA

Oni to blokują informacje o prawdziwości UFOnautów zwanymi przez Billy Meiera i Plejadan INTELIGENCJĄ GIZA.
Tylko pan zauważył nie myląc się że za tym zjawiskiem ukrywam się ja i jest to działalność oparta na sile . Wymienieni Ufolodzy nadal opierają się na złudnym przeświadczeniu dobroci owych KOSMITÓW - INTELIGENCJI GIZA
Pozdrawiam -Remigiusz Buniak

-
totalizator2006
2006/09/08 21:22:01
(C2):
Tu rzeczywiście dzieje się coś niezwykłego. Proponuję, aby do czasu ustalenia skuteczniejszej ordynacji wyborczej, funkcję "Commander in Chief" objął dr Pająk.
Może niech w tej sprawie wypowie się szersze grono.

Niech Totalizm zapanuje.
P.S.
uniwersum2006, chyba wam się wszystko pomieszało. Jesteś jakiś zagubiony. Nawet zapomniałeś pozdrowić Totaliztów.

-
-
2006/09/10 08:56:02
-
arachnofil
2006/09/08 21:22:39
Co onanizowania to mam lepszy pomysł...Możemy zamówić na zlot panienki i pod wieczór po "owocnych" obradach panny zmarszczą Freda każdemu chętnemu.Po co to męczyć ptaka skoro są fachowe siły do ciągnięcia druta?Ja tam wybieram się na zlot ze swoją panienką więc nie przewiduję konieczności użycia specjalistek ale ostrożności nigdy za wiele.Co będzie jak moja dupencja dostanie nagle okresu, ciężkiego ataku hemoroidów, przytłucze sobie obie ręce i ugryzie w język? Trzeba być przygotowanym na ufolski sabotaż a dymańsko to rzecz święta!!!
-
Faustyna_K
2006/09/08 21:39:38


No i doktorek zaspał...
Wstawaj wodzu, bo tam New Zejlandii dochodzi południe, a totalizm się rozpierdala, więc podnieś dupe i do CyberCafe zapierdalaj...



-
sam2sam
2006/09/08 21:55:15

C2: Poczekajmy jeszcze trochę, może naprawdę sam22 ma jakieś kłopoty. Miejmy nadzieję, że doktor trzyma rękę na pulsie...


-
sam2sam
2006/09/08 21:58:29
Oczywiście...
Niech Totalizm zapanuje.

-
Karol_sympatyk
2006/09/08 22:25:43
C2:
Jakoś do tej pory nie mogłem się zdecydować na komentowanie tego bloga. Po prostu miałem jakieś wewnętrzne opory. Ale wydaje mi się, że tak dłużej być nie może.

To coś zadziwiającego, aby ani doktor, ani 11111, ani sam22 nie mogli dokonać wpisu.
Jestem za propozycją totalizator2006, t.j. aby obecnie przewodnictwo przejął dr Pająk.

Niech Totalizm zapanuje.

-
-
2006/09/10 08:56:59
-
arachnofil
2006/09/08 22:43:22
Dochtur nic nie pisze bo go pewnie na "odpoczynek" do "sanatorium" dla bardzo, bardzo chorych zabrali.Tam go podleczą i cały totalizm chuj strzeli.No, powiedzmy że to moje marzenia ale swoją drogą to ciekawe jak on funkcjonuje na codzień z tym swoim zajobem.Żona go utrzymuje czy co?Przecież musi coś wpierdalać i jakąś szmatę na dupę założyc.Może tam są jakieś zasiłki albo szczególna opieka nad bezrobotnymi?I ciekawe że mimo ewidentnych zaburzeń psychicznych jakoś go nie leczą.Gdyby dawali mu nawet podstawowe leki to nie byłby tak aktywny i nie konfabulowałby tak ostro.Przecież ta jego koncepcja cudownego kryształka w cwel-maszynie co to baterią zegarkową zasili całe miasto to ewidentnie objawy wzmożonej aktywności choroby.
-
sam2sam
2006/09/08 22:46:10
U mnie w sieci są jakieś dziwne skoki napięcia. Żarówka co jakiś czas przygasa. Gdybym stracił łączność, to popieram propozycję totalizator2006.
Niech Totalizm zapanuje.

-
perpetuum666
2006/09/08 23:09:51
Chyba coś się stało. Uważam, jedynym rozwiązaniem jest zaakceptowanie propozycji totalizator2006, do czasu aż doktor zabierze głos. Może sam22 jest w trakcie podmieniania?
Oj... nie chce mi się nawet o tym myśleć.
Niech Totalizm zapanuje.

-
-
2006/09/10 08:58:04
-
arachnofil
2006/09/09 00:47:05

To że sam22 zostałby podmieniony to chuj.Gorzej jak Dochtura podmienią. Z kogo będziecie się wtedy nabijać, zwyrodnialcy?
-
arachnofil
2006/09/09 00:52:38
Gwoli przypomnienia zacytuję tu samego siebie.Jest to wpis skierowany do Jasia-Edisona:

Posłuchaj no Kawalerze Orderu Pojebussus Maximus.Wiem ze uważasz że jesteś całkiem normalny i moje nawoływania o leczenie odbierasz jako perfidny ufolski atak na twoją osobę ale mam dość twoich idiotyzmów które wypisujesz po necie.Na dodatek ośmieszasz siebie i całą swoją rodzinę a te debile które tu piszą jako twoi zwolennicy bądź oponenci mają z ciebie ubaw po pachy.Postanowiłem więc podjąć działania które powinny ci pomóc.Pozwoliłem sobie zadzwonić do Ashburn Clinic w Dunedin i tam pogadałem o twojej przypadłości z Bobem Kingiem.Słyszał on o tobie i obiecał że zajmie się twoją sprawą ponownie.Najlepiej będzie jak sam do niego zadzwonisz pod numer (03) 476 2092.Pomogą ci tam z pewnością.jeśli chcesz to możesz od razu tam pojechać.To jest na Private Bag 1916.Co do kosztów to oddzielna sprawa.Pogadamy o tym później jak zorientuję się w twojej sytuacji prawnej po rozmowach z Ambasadą.I pamiętaj!Lubię cię jakoś dziwnie i chcę ci pomóc.A jak ja coś chcę to robię to...

Wyciąłem bluzgi skierowane do was bo sobie ostro bzyknąłem jedną taką i mam dobry humor.
-
uforem
2006/09/09 07:39:38
Ale w rzeczywistości oprócz wymienionych UFOlogów:

Robert Bernatowicz-Fundacja NAUTILUS
Janusz Zagórski -RaportX
Robert Leśniakiewicz -CBUFOiZA

to PAN wstrzymuje postęp UFOlogii przecząc opowieściom Roberta Lazara o napędzie obiektów zwanych UFO , a upierając się przy swojej wersji .
-
-
2006/09/10 08:58:56
-
coldcutx
2006/09/09 09:31:03
Arachnofil,
jesteś z pewnością w czołówce twórców gównosłowów na polskich forach, a może i w top 10 światowego netu. Rzadko trafia się tak inteligentny koprolalik, z dużym zasobem wulgarnego słownictwa, finezją stylu i zacięciem do pisania. Dzięki takim jak Ty surfowanie nabiera specyficznego posmaku, i nie jest to posmak mięty. A że surfowanie na materiale nieco gęstszym od wody? I że czasami coś na kogoś chlapnie? Chlap dalej chłopie, posmradzaj, puszczaj mentalne bąki. Tyś jest tu Władcą Nawozu, Szafarzem Kału, Dzierżawcą W
-
arachnofil
2006/09/09 09:52:10
Coldcutx,
Hmm...Sporo w tym ironii i właściwie to krytyka ale niech tam będzie.Dziękuję za docenienie mojego wkładu w zgównianie tego łez padołu...
-
Faustyna_K
2006/09/09 11:21:40
Co ty pierdolisz pajakolubie, jak może go utrzymywać żona. Nie czytałeś, że jej stary przepuścił w pokera wszystkie złoża naftowe. Wziął se babe z gołą dupą, jeszcze musi za nią długi spłacać. Araby, to zawzięty naród, nie popuszczą nawet jednego szekla. Ktoś tu pisał, że miał drugą babę w Polsce, to może ta mu z litości odpala parę groszy z emerytury albo renty. Chociaż, jakby mnie tak zostawił to bym mu jaja powyrywała (jeszcze jej może dzieci narobił). Miał jeszcze jakąś sympatie, ale go chyba kopnęła w dupe. Nie wszystkie baby są takie głupie...
-
Faustyna_K
2006/09/09 11:55:30
A tu, kurwa, jeszcze tyle paczek do Polski nawysyłał. Do każdej gminnej biblioteki. Chyba mu to ufole nagrali do główki;-)
Chociaż, chuj go wie. Podobno wpierdala jakieś banany czy duriany, tanie to i pożywne, a i na surowo można to wpierdalać, to i gazu mniej się zużywa, tylko brzuch rośnie szybciej niż w ciąży, a na główkę działa jak widać...
Tańczy pajac z pilotem po podwórku, to go wszystkie inkasenty z daleka omijają. Raz w roku to i rozładowany pilot może wystrzelić...

-
-
2006/09/10 08:59:50
-
kresowianin
2006/09/09 12:27:55
Uniwersum, do chuja, nie rżnij głupa.
Napierdalasz jak matoł. Kto chce tak napierdalać, to niech napierdala!

Zapomnitie:

Kropka. Spacja.
Przecinek, spacja.
Dwukropek: spacja.
Pytajnik? Wykrzyknik! SPACJA

Pawtari, durak!
Noch einmal, repeat:

Kropka. Spacja.
Przecinek, spacja.
Dwukropek: spacja.
Pytajnik? Wykrzyknik! SPACJA

Paniatna? Spasiba!

Niby piszesz z sensem, a jak cię czytam, to mi się wszystko zlewa, jakbym wypił pół litra denaturatu. Kup sobie gazetę i się przyjrzyj, a jak cię nie stać, to włącz sobie telegazetę.

-
uforem
2006/09/09 13:50:11
Ten blog stał się żałosny , najlepiej jak pan panie PAJAK przeniesie się ze swoim towarzystwem gdzie indzej , bo te indywidua , używające świadomie i bez ustanku przekleństw to nie dla PANA towarzystwo
-
Norton_4.01
2006/09/09 13:51:22
Polecam swoją skromną osobę na stanowisko "Commander in Chief". Stary, bo stary, ale bez pętli sabotażowych...

Polecam swoją skromną osobę na stanowisko "Commander in Chief". Stary, bo stary, ale bez pętli sabotażowych...

Polecam swoją skromną osobę na stanowisko "Commander in Chief". Stary, bo stary, ale bez pętli sabotażowych...

Polecam swoją skromną osobę na stanowisko "Commander in Chief". Stary, bo stary, ale bez pętli sabotażowych...

Polecam swoją skromną osobę na stanowisko "Commander in Chief". Stary, bo stary, ale bez pętli sabotażowych...

Polecam swoją skromną osobę na stanowisko "Commander in Chief". Stary, bo stary, ale bez pętli sabotażowych...

Polecam swoją skromną osobę na stanowisko "Commander in Chief". Stary, bo stary, ale bez pętli sabotażowych...

Polecam swoją skromną osobę na stanowisko "Commander in Chief". Stary, bo stary, ale bez pętli sabotażowych...

Polecam swoją skromną osobę na stanowisko "Commander in Chief". Stary, bo stary, ale bez pętli sabotażowych...

-
2006/09/10 09:02:11

-

bart-tp
2006/09/09 18:59:21
A mury runą Jacka Kaczmarskiego po modyfikacji.

Natchniony przez Światło był, jego słów nie policzy nikt.
Przebudzonym dodawał nimi sił, mówił, że blisko już świt.
Setki kłód pod nogi rzucali mu, wzniecali szyderstwa dym,
Mówił, że czas by runął mur…
By kłamstwo runęło z nim:

Wyrwij murom zęby krat!
Zerwij kajdany, połam bat!
A mury runą, runą, runą
I pogrzebią stary świat!

Wieść jak melodia po świecie niosła się w setkach słów
Wzbudzała pragnienia dreszcze na wskroś serc i głów.
Ten krzyk, wolności rytm, jak wystrzał armatni brzmiał,
I ciążył łańcuch, zwlekał świt…
Jakby jeszcze na coś czekał:

Wyrwij…

Aż zobaczyli ilu ich, poczuli siłę i czas,
I z radością, że już blisko świt szli ulicami miast.
Zwalali pomniki i rwali bruk – Ten z nami! Ten przeciw nam!
Kosmiczna Bestia to nasz najgorszy wróg!
Mieliśmy już jednak swój plan.

Wyrwij…

Wiedza to nasza niezawodna broń,
Pióro jak miecz ujęte w dłoń .
Jednością ducha wzrasta nasza moc,
Już wkrótce świt, kończy się noc.

Za nami skowyt, prześmiewców krzyk,
Łańcucha niewoli słychać zgrzyt.
Ich mury rosną, rosną, rosną
Kajdany plączą się u nóg…

Niech Totalizm zapanuje!
-
2006/09/10 10:39:21
-
uforem
2006/09/10 09:14:38
Pozdrowienia od ufoli
www.uforem.com/NOWE.html
-
Har_Magedon
2006/09/10 09:29:10

do coldcutx, #85, 2006/09/09 09:31:03

Jesteś z pewnością ekspertem od ostrego ostudzania nadmiernych zapędów niepohamowanych chamów. Wspiąłeś się na wyżyny dyskrecji, taktu i ogłady. Gratuluję.

Twój wpis zachował się już jedynie pod adresem:
prototal.blox.pl/2006/09/85-Zmiana-na-pozycji-Commander-in-Chief-totalizmu.html#ListaKomentarzy


I popatrz Pan – taaaki ogier, a spuścił oczka, zaczerwienił się, i podwinął ogonek.

Biedaczysko „arachnofil” zagalopował się, i niechcący zahaczył o źródła finansowania Kłamcy. Zwyczajnie się zapomniał, albo miał zły dzień:-)

Więc należało go utemperować!!! Jestem pełen podziwu dla Twojej erudycji. Mam nadzieję, że uda Ci się doprowadzić do porządku resztę kurewskiej bandy.

Pojawienie się tak szlachetnej osoby, z tak wysublimowaną kulturą, to niewątpliwy zaszczyt dla tego bloga. Z kolei, podjęcie dyskusji na tak wysokim poziomie z „takim indywiduum”, to ogromny kontrast. Przypuszczam, że nie koprolalia była celem Twoich głębokich analiz.

Może zechciałbyś przybliżyć wszystkim, zbudowany przez Ciebie, portret psychologiczny „arachnofila”. Zapewne odnotowałeś, że „arachnofil” to w rzeczywistości "Har_Mageden alias prototal alias arachnofil" (patrz wpis Kłamcy #83).

P.S.
Nie dokończyłeś swojej wypowiedzi: „W” – to inicjał Dzierżawcy, dziedzina, czy miejscowość? Zapewne coś intratnego. Dobrze, że niczego nie dzierżawię i nie mam żadnych długów... Za wyjątkiem długów wobec Kłamcy, oczywiście. A te zamierzam spłacić z nawiązką!!!
Widzisz, arachnofil’ku, i to się nazywa wolność. Wolność polega także na tym, aby nie bluzgać bez potrzeby. Mimo, że mógłbyś mnie kupić (materialnie, i nic więcej) może nawet 100-krotnie, to (prawdopodobnie) zdechniesz niewolnikiem. Babcia, która klęczy pod figurką umiera bardziej wolna, bo bez takiej świadomości.
A pisałem ci, abyś się tak nie pocił!!!
-
Har_Magedon
2006/09/10 09:34:52

Z tych całych emocji aż zapomniałem dodać:
prototal.blox.pl/2006/08/Pod-latarnia-najciemniej.html
harmagedon.blox.pl/html

-
2006/09/10 19:55:37
-
Faustyna_K
2006/09/10 19:13:23
Jakoś tu cicho. Spajder wypierdolił tyle wpisów, to i nikomu nie chce się pisać...
Może prototal zapisał. Swoją droga, ten też ma niezłego zajoba... „kopia zapasowa Pająka”.
Boże, czemuś tak pokarał Polskę...

-
Faustyna_K
2006/09/10 19:28:56
Pająkolubie, zalałeś pałe, czy cię ta twoja dupencja przemęczyła?
Przez parę tygodni dupy nie ruszałeś od komputera...
Pierdolnął byś coś na wyobraźnię, bo mi w gardle zaschło...

-
Gość: mara, 82.139.37.16*
2006/09/12 21:06:07
Czyżby budkę z piwem wcześnie zamknęli, wszyscy jacyś niezadowoleni.
-
2006/09/13 09:22:07
-
arachnofil
2006/09/11 10:49:00

No cóż Faustyno...
Panna stara się jak może ale ostatnio przejechała mi zębami po fiutku i mnie troszkę boli.Teraz żeby uniknąć dalszych obrażeń zapinam ją tylko w dupalka.Niech ją też trochę poboli.Mściwy jestem, co? Nie tam...ona lubi w pupcię.Ona wszytko lubi.Ta druga znowu jest mitrzynią robienia laski.Nie ma takiej pały żeby nie padła, gdy ją przyatakuje.Trzecia się obraziła i poszła w pizdu za mąż.Muszę poszukać jakieś na zapas.
Tyle w sprawie bzykańska.
Nie piszę ostatnio nic ciekawego bo pracowałem więcej ale jak mnie wena najdzie to coś spłodzę obelżywego i straszliwego.
Myślałem co właściwie miał na myśli Har Magedon z Megido (he,he..) ale doszedłem do wniosku że on pierdoli trzy po trzy i nie warto tego analizować.Zrestą dużo mu brakuje do takich pojebów jak np. Brat Panek ze strony milosierdzieboze.com.To dopiero chuj nawiedzony...Uforem też się stara o awans do czołówki pierdolniętych ale odstaje co nieco.Niedługo nastąpi zmiana pór roku więc pojebańcy wszelkiej maści powinni się uaktywnić.Może Doktor Pajęczak wykombinuje nową cwel-maszynę, moze Har Magedona coś natchnie albo Uforem pójdzie do szkoły i nauczy się pisac...
Chuj wie!To niebezpieczna pora i trzeba być czujnym!

Z ostrojebskim pozdrowiem:

W górę chuje!Niech totalizm zapanuje!
-
Har_Magedon
2006/09/11 11:35:14

Arachnofilku, mógłbyś rozwinąć temat:

arachnofil, #85, 2006/09/08 22:43:22
ale swoją drogą to ciekawe jak on funkcjonuje na codzień z tym swoim zajobem.Żona go utrzymuje czy co?Przecież musi coś wpierdalać i jakąś szmatę na dupę założyc.Może tam są jakieś zasiłki albo szczególna opieka nad bezrobotnymi?

Ty masz lekkie pióro, to szybciutko coś odwalisz.
Coś z finezją, tak, aby ci pała długo stała, „na wszelkich płaszczyznach tak pionowych jak i poziomych...”

Zrób to dla smętnego Har_Magedon’a (chętnie się rozweselę;-)


-
-
2006/09/13 09:22:53
-
uforem
2006/09/11 13:40:35
Ostatni raz tu sie wpisuje panie PAJAK . Panski sposob wymazywania informacji dowodzi ze nie nadaje sie pan do prowadzenia otwartych rozmow poprzez internet , a co dopiero w realnym Świecie . Do Swiata KOSMITOW pan nie dorosł , wiec niech dalej pan sobie bedzie w swoim wyimaginowanym nierzeczywistym i fikcyjnym swiatku UFOli - ludzi ktorzy pana olewaja i osmieszają , a sa tylko ludzmi . Dobranoc i dalszego osmieszania sie.
-
parwardigar
2006/09/11 14:25:17
no i jednego pojeba mniej ;)
-
arachnofil
2006/09/12 00:34:12

Har Magedonie z Megido!

Otóż poszechnie wiadomo iż Jańcio-Pojebańcio ze znanych powodów nie ma pracy a co za tym żadnych dochodów.Żona mu kasy nie kopsnie a i nie zarobi na dupie albowiem wiekowa z niej cipa i chętnych na jej wdzięki brak.A jednak Dochtór jakoś żyje.Jak więc się odżywia?
Po głębokiej analizie faktów doszedłem do szokującego wniosku.
Dochtór jest utrzymywany przy życiu przez ufonautów metodą analno-dojelitową!
Jak?
Ano, dośc prostym sposobem.
Z Dochtóra blogu wynika że jest bez przerwy uprowadzany i wykorzystywany seksualnie.A ma lat 60.Więc prędzej łysej Mańce chuj stanie niż jemu.Zatem ufonautki kobiety odpadają.Zostają zboko-ufole zapinające Dochtóra w dupala.Znając ilość członków załogi magnokraftu typu K-6 oraz mnożąc to przez ilość możliwych wytrysków w ciągu nocy, obliczyłem iż dostarczone tą metodą białko,tłuszcz i węglowodany wystarczą do podtrzymania funkcji życiowych!
Tym sposobem Doktorek jest pierwszą osobą na świecie odżywianą wdupojebnie!To podkreśla jego znaną skądinnąd, wyjątkowość!
Co do szmat to wiadomo że każdy jebaka da swojej dziwce jakieś ciuchy żeby z gołą pizdą po ulicy nie chodziła.

I to tyle w temacie o którego rozwinięcie prosiłeś...
-
Har_Magedon
2006/09/12 15:46:46
Bardzo zgrabnie, ty jednak masz talent!
Co byś powiedział na mały duecik autorski. Ja bym ci podsuwał tematy, a ty byś nadawał im odpowiednią oprawę artystyczną.
Jak cię najdzie wena twórcza, to daj znać. Ja tu dosyć często zaglądam.
-
2009/07/27 20:48:31
wysyłam terminatora trójkę żeby zapierdolił piotra głownie -godzambę
-
2009/08/27 20:10:35
nie komentować osoby dr jana pająka pierdolnięte debile bo wszech swiatgowy intelekt nalicza wam ile dostaniecie wpierdol i w dupala od skinheadów i HWDP z całego kraju
-
Gość: remigiusz.buniak, z28-02.opera-mini.net
2011/03/04 18:12:35
oglaszam`sie`wiec`kontynuatorem`ZSRR`i`prezydentem`obszaru`podbitego`przez`ZSRR`na`NIEMCACH`a`oddane`POLSCE`w `1945`Zadam`opuszczenia`nielegalnych`imigrantow`z`POLSKI~~Remigiusz`Buniak
-
Gość: Arachnofil, 178-73-37-219.home.aster.pl
2011/05/30 07:22:33
Kurwa!
To były czasy jak można było pisac komenty u Doktora!
Tyle lat juz minęło! Z 2006 roku ...
Pozdrawiam was, stare tyfusy, serdecznie...